برگزاری نمایشگاه کتاب؛ فرصت طلایی برای دانشجو

نمایشگاه کتاب دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) افتتاح گردید. این نمایشگاه در روز سه‌شنبه ۲۸ عقرب با حضور ریاست دانشگاه، معاونت پژوهش و فن‌آوری، معاونت علمی-تدریسی، معاونت اداری-مالی و سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات و حضور برخی رؤسای دانشکده‌ها و اساتید دانشگاه طی یک برنامه‌ی رسمی با قطع نوار افتتاح گردید.

نمایشگاه کتاب دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) به مناسبت روز جهانی کتاب در ساختمان مرکزی دانشگاه دایر گردیده است و به مدت یک هفته ادامه دارد. این نمایشگاه به سفارش معاونت پژوهش و فن‌آوری توسط مدیریت کتابخانه و نشرات دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و ارتباطات و دانشکده‌ی اقتصاد دایر شده است و در آن موسسه‌ی نشر واژه‌، انتشارات نشر نگار انتشارات دانشجو، انتشارات صبح امید، انتشارات معراج اندیشه، انتشارات عرفان، انتشارات مقصودی، انتشارات امیری و انتشارات افضلی اشتراک کرده‌اند.

در این نمایشگاه محصولات دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) از قبیل کتاب‌های چاپ شده‌ی اساتید و فصلنامه‌های علمی-پژوهشی دانشگاه عرضه می‌شود. کتاب‌های دانشگاه با ۲۰ در صد تخفیف و فصلنامه‌های علوم طبی، علوم فنی و علوم اجتماعی به‌صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شوند.

برگزاری این نمایشگاه مورد استقبال گرم دانشجویان قرار گرفت و آن را فرصت مناسب برای خرید کتاب به قیمت نازل‌تر عنوان کرد. مرتضی رحیمی یکی از خریداران کتاب این نمایشگاه گفت:”دوران تحصیل برای دانشجویان یک مدت استثنایی است؛ از یک طرف نیاز دانشجو به کتاب و ممد درسی زیاد است و از سوی دیگر، برای اشیای مورد نیاز تحصیل به اشکال مختلف باید پول پرداخت کنند.”

نامبرده افزود:”برگزاری نمایشگاه برای دانشجویان نیازمند  به کتاب، یک فرصت طلایی است.” به‌گفته‌ی وی،  به هر پیمانه‌ای که از قیمت کتاب تخفیف داده شود، برای دانشجو امکان خرید یک کتاب دیگر مساعد می‌شود.

این دومین نمایشگاه کتاب است که در دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) در سال ۱۳۹۸ دایر می‌گردد و نخستین نمایشگا کتاب در سمستر بهاری برگزار گردید.

 

گزارش‌نویس: محمدامین رسالت

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص