سمینار آگاهی‌دهی «وقایه از استعمال مواد مخدر و پیامدهای ناگوار آن» برگزار شد

این سمینار علمی با میزبانی معاونت علمی، آمریت‌های فرهنگی و روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه خاتم‌النبیین با همکاری «مرکز ۴۵۰ بستر تداوی معتادین جنگلک»، به‌منظور آگاهی‌دهی دانشجویان از مضرات مواد مخدر با حضور تلویزیون محترم تمدن و راه‌فردا، چهارشنبه ٢۵ میزان١۴٠٣ در سالن اجتماعات آکادمیسین حضرت آیت‌‌الله العظمی محسنی (ره)، برگزار گردید

بعد از تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط قاری سید رشاد ابدالی؛ معاونت علمی دانشگاه، جناب دکتر اسکندری ضمن خوشامدگویی به مهمانان، اساتید و دانشجویان و نیز رسانه‌های حاضر در جلسه، به اهمیت وقایه در اسلام پرداخت و گفت در فرهنگ دینی‌ما هزینه و تبعات پیشگیری از وقایع، به مراتب کمتر از تداوی و درمان آنها دانسته شده است و اجرای چنین برنامه‌ها را در زمینه آگاهی‌بخشی به جامعه از مضرات مواد مخدر بسیار مفید و شایسته عنوان نمود.

در ادامه برنامه، داکتر هوشمند قریشی مسئول تیم صحت عامه مرکز ۴۵٠ بستر تداوی معتادین جنگلک، سمینار تخصصی خود را ارائه نمود. ایشان با تشریح انواع اعتیاد و نیز بیان اقسام مواد مخدره طبیعی و مصنوعی گفت در برابر تمام اینها باید اقدامات جدی وقایوی از سوی مراکز دولتی و خصوصی انجام گیرد.

داکتر قریشی با سپاسگزاری از دانشگاه‌خاتم‌النبیین در برگزاری این سمینار با شکوه گفت این مرکز معتبر علمی به وظیفه اجتماعی خود به درستی عمل نموده است.

در ختم محفل، استاد سیرت، رئیس دفتر مقام ریاست دانشگاه که اجرای برنامه را به عهده داشت از معاونان دانشگاه درخواست نمود تا لوح‌های تقدیر تیم صحت‌عامه مرکز تداوی معتادین جنگلک را به آنان تقدیم نموده و از زحمات این عزیزان تقدیر نمایند.

دعای اختتامیه محفل توسط دکتر محمدرحیم اصغری، آمر دیپارتمنت حقوق جزای دانشگاه انجام گرفت.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص