برنامه تقدیر از کارمندان پوهنتون خاتم‌النبیین(ص)

از کارمندان پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) تقدیر به عمل آمد

براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ کارمندان پوهنتون و با عنایت به اهمیت اصل مکافات و مجازات در سازمان، محفل تقدیر از کارمندان پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) قبل از ظهر امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ برگزار گردید.

این محفل با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری سید رشاد ابدالی آغاز و با اجرای آقای محمد رضا سیرت ادامه یافت. استاد علی‌شاه حسنی، معاون اداری پوهنتون ضمن اظهار قدردانی از حضور مسئولین، اساتید و کارمندان در این محفل، به توضیح اهمیت و جایگاه کارمند در سازمان پرداخت و نیروی انسانی را از سرمایه‌های بی‌بدیل یک سازمان عنوان نمود.

در ادامه کارمندان پوهنتون که در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ با کسب نمرات بلند مطابق طرزالعمل مکافات و مجازات مستحق تقدیر شناخته شدند، در دو سطح عالی و خوب مورد تقدیر قرار گرفتند. براین اساس، کارمندانی که نمرات عالی دریافت نمودند، ضمن تقدیر معنوی، از تقدیر مادی نیز برخوردار گردیدند. کارمندانی که با کسب نمره بلند در سطح خوب قرار گرفتند، مورد تقدیر معنوی قرار گرفتند.

پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) ضمن اعلام حمایت مجدانه از کارمندان عزیز خویش، مزید توفیقات شان را از خداوند دانا و توانا استدعا می‌نماید.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص