سمینار ارائه پروژه‌های برتر محصلین دانشکده کمپیوترساینس

یکی از وظایف اساسی و اهداف مهم دانشگاه خاتم النبیین (ص) پرورش استعداد محصلان و جهت دهی به این استعداد در راستای ارتقای علمی و عملی کشور می باشد. دانشکده ی کمپیوترساینس در این راستا اقدام به بررسی پروژه های محصلین این دانشکده  نموده و دو تن از محصلان را شایسته تقدیر تشخیص داده و طی برنامه ای به تاریخ ۴/۷/۱۴۰۳ که  با حضور داشت اساتید و محصلان برگزار گردید، آنها را  مورد تقدیر قرار داد.
پروژه ی اول «طراحی و پیاده سازی یک سیستم مدیریرت کتابخانه» بود که توسط انجنیر «حیدر رضایی» با زبان برنامه نویسی Python و کتابخانه DJango پیاده سازی شده است، این سیستم توانایی مدیریت تمامی منابع کتابخانه را که بصورت هارد کاپی یا منابع الکترونیکی باشد را دارا می باشد.
پروژه ی دوم «طراحی و پیاده سازی سیستم آنلاین سفارش غذا» بود که توسط انجنیر «عصمت الله نوری» پیاده سازی شده است. این پروژه با زبان برنامه نویسی Node JS و دیتابیس Mongo DB پیاده سازی شده است.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط قاری «سیدارشاد ابدالی» آغاز شد. سپس استاد «عباس محبی» رئیس دانشکده کمپیوترساینس سخنرانی نموده و ضمن بیان اهمیت کاربردی سازی دانش کمپیوتر، محصلان را به یادگیری موثرتر و بهتر دروس در جهت کاربردی سازی و انکشاف جامعه تشویق نمود.
در ادامه برنامه محصلین نام برده اقدام به معرفی پروژه خویش، امکانات و قابلیت ها و نیز مراحل طراحی و پیاده سازی آن پرداخته، به پرسش های محصلین حاضر در برنامه پاسخ دادند.
همچنین در برنامه فوق، آمرین دیپارتمنت های انجنیری نرم افزار و تکنالوژی معلوماتی به نوبت در خصوص اهمیت یادگیری دانش و مهارت این رشته ها به صحبت پرداخته و در ادامه دو تن از اساتید که جدیدا به عنوان کدر علمی این دانشکده جذب شده اند هریک «داکتر لطف الله طوفان» و استاد «محمدحسین موحدی» را معرفی نمودند.
در پایان لوح تقدیر و تندیسی به عنوان هدیه به ارائه کنندگان پروژه برتر هریک انجنیر «حیدر رضایی» و انجنیر «عصمت الله نوری» تقدیم شد.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص