جلسه تربیون آزاد برگزار گردید

جلسه تربیون آزاد جهت اخذ پیشنهادات و نظریات محصلین مقطع ماستری در سالن اجتماعات دانشگاه توسط آمریت بورد ماستری با همکاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی به هدف شناسای چالش‌های موجود در خدمات آموزشی، برگزار گردید.

جلسه در نخست با تلاوت آیاتی قرآن کریم توسط سید رشاد ابدالی آغاز شد. سپس دکتر محمد وحید بینش آمر بورد ماستری دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) ضمن خوش‌آمد گویی به محصلین و اساتید، بر نقش و اهمیت نقد و نقد پذیری در سازمان اشاره نموده و آنرا موثر و سازنده توصیف نمود. وی همچنان با مخاطب قرار دادن محصلین بیان داشتند، تا محصلین مشکلات موجود را بیان نموده و پیشنهادات خود را در راستایی بهبود و ارتقای خدمات آموزشی ابراز نمایند.

بعد از بیانات دکتر بینش، دانشجویان به بحث و ابراز نظر پرداخته و هرکدام به صورت مستقیم نظریات، پشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند. همچنان محصلین از این برنامه استقبال کرده و آنرا یک اقدام موثر تلقی نمودند.

بعد از ابراز نظر دانشجویان، استاد عبدالبصیر نبی‌زاده رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی با شنیدن سخنان محصلین از ابراز نظر محصلین قدردانی نمودنده و به محصلین اطمینان داد که در مورد با مسئولین مربوطه صحبت نموده و مشکلات مطرح شده را حل و پیشنهادات ارائه شده را نیز مورد توجه قرار خواهد داد.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص