ورکشاپ نحوه تدوین گزارش نظارت سالانه برنامه‌های علمی برگزار شد

ورکشاپ نحوه تدوین گزارش نظارت سالانه برنامه های علمی با پیشنهاد آمریت ارتقای کیفیت و منظوری ریاست محترم دانشگاه به تاریخ ۸/۶/۱۴۰۳ با حضور معاونت محترم علمی دانشگاه، روئسای دانشکده ها، آمرین دیپارتمنت ها و همکاران اداری مربوطه در سالون اجتماعات اکادمسین حضرت آیت الله العظمی محسنی(ره) دایر گردید. این ورکشاپ با مدیریت سیدسجاد قنبری آمر ارتقای کیفیت دانشگاه آغاز و سپس محترم سیدرشاد ابدالی با تلاوت کلام الله مجید ورکشاپ را رسما آغاز نمود. سپس دکتر عبدالکریم اسکندری به عنوان نخستین سخران و افتتاح کننده ورکشاپ به سخنرانی و خوش آمد اشتراک کنندگان پرداختند. ایشان به اهمیت ورکشاپ برگزار شده تاکید نموده و خاطر نشان نمودند که گزارشات نظارت سالانه جایگاه و وضعیت برنامه های علمی دانشگاه را مشخص میسازد و ضروری است تا این گزارشات براساس زمانبندی و برنامه منظم تدوین گردیده و به موقع به مراجع ذیربط ارسال گردد. دکتر عبدالکریم اسکندری عدم سکتگی در تدوین و ارسال به موقع گزارشات نظارت سالانه برنامه های علمی را جزء نتایج این ورکشاپ بیان نموده و خاطر نشان نمودند که زین پس دلیلی مبنی بر تاخیر در ارائه گزارش پذیرفته نخواهد شد.
استاد سید محمدشریف شاکر؛ رئیس ارتقای کیفیت و پلان دانشگاه پس از خوش آمدگویی به مهمانان و اشتراک‌کنندگان، به عنوان سخنران اصلی و ارائه دهنده‌ی ورکشاپ آغاز به سخن نمود. ایشان ضمن تأیید سخنان معاونت محترم علمی دانشگاه در رابطه به اهمیت گزارش نظارت سالانه‌ی و مرور دوره‌ی برنامه‌های علمی؛ به تشریح برنامه علمی، اهداف، اصطلاحات مورد استفاده در تهیه گزارش نظارت سالانه برنامه‌های علمی، تفاوت گزارش مرور دوره‌ی و نظارت سالانه برنامه‌های علمی، چگونگی تدوین گزارش نظارت سالانه‌، تحلیل بخش‌های مختلف گزارش بر اساس رهنمود وزارت محترم تحصیلات عالی یک به یک تشریح نمود.
اشتراک کنندگان درحوزه‌های مختلف سوالات شان را مطرح نموده و توسط ارائه دهنده برنامه پاسخ ارائه گردید. برعلاوه؛ تاکید گردید تا همه مسئولین و کارمندان اداری دانشگاه، در رفع کاستی‌ها و فرایندهای اداری توجه جدی نمایند.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص