جلسه “نقد و ارزیابی عملکرد دانشگاه” برگزار شد

این جلسه بر اساس پلان عملیاتی ریاست پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) قبل از ظهر پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ با حضور مسئولین و اعضای محترم هیأت علمی پوهنتون برگزار و با تلاوت آیات قرآن کریم توسط محترم دکتر سید محمد داود علوی آغاز گردید.
دکتر سید عبدالقیوم سجادی رئیس پوهنتون ضمن عرض خیر مقدم از حضور صمیمانه اساتید محترم در جلسه به طرح موضوع و ارائه محورهای مورد بحث پرداخت. به گفته دکتر سجادی تمرکز روی نقاط قوت و تلاش در راستای کاهش نقاط ضعف پوهنتون می‌تواند باعث بهبود عملکرد آن شود.
رئیس پوهنتون موضوع “مدیریت و رهبری”، “امور اداری و مالی”، “ارتقای ظرفیت اساتید و کارمندان”، “راهنمایی، نظارت و ارزیابی”، “امکانات و تجهیزات اداری و آموزشی”، “بسترسازی و توسعه فرهنگ مطالعه و تحقیق”، “حمایت از محققین”، “مشارکت اساتید و کارمندان در برنامه‌ریزی و سایر برنامه‌های علمی”، “بهداشت و سلامتی” و “ارتباطات بیرونی و استفاده از ظرفیت‌های سایر نهادهای ملی و بین‌المللی” را به‌عنوان محورهای بحث در جلسه مطرح و تاکید نمود که موارد مذکور برای بحث در جلسه کافی نیست و اساتید محترم علاوه بر این موارد، موضوعاتی را که لازم می‌بینند مطرح نمایند.
دکتر عبدالکریم اسکندری، معاون علمی پوهنتون به ایراد سخن پرداخت و بر گسترش بیشتر از پیش روابط پوهنتون در عرصه ملی و بین‌المللی تاکید نمود.
جلسه با طرح دیدگاه‌های نقادانه اساتید و ارائه راه‌حل‌هایی برای بهبود وضعیت پوهنتون ادامه یافت و در نهایت با جمع‌بندی توسط رئیس محترم پوهنتون به پایان رسید.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص