سمینار سی وی نویسی معیاری برگزار شد

این سمینار به تاریخ ۳۱ / ۴ / ۱۴۰۳ به ابتکار مرکز کاریابی با همکاری دانشکده طب معالجوی، و با هدف آشنایی دانشجویان و کارکنان دانشگاه خاتم‌النبیین(ص)، با روند CV نویسی معیاری برگزار شد.
در ابتدا، دکتر محمدعالم احمدزاده مسؤل مرکز کاریابی از حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تقدیر و تشکر نمود و همچنین از اهمیت آشنایی دانشجویان با تهیه سی وی معیاری صحبت نمود.
در ادامه استاد محمدمسیح رویین گفت:
CV مخفف کلمه لاتین Curriculum Vitae یا دوره‌های زندگی حرفه‌ای است و به‌عنوان فایل دقیق و جامعی شناخته می‌شود که دوره‌های مربوط به موفقیت‌های تحصیلی و شغلی فرد را توصیف می‌کند. ساختار کلی سی وی معیاری شامل : اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربه کاری، مهارتها است. در ادامه گفت که کدام مهارت ها را چگونه در سی وی بیاوریم.
آمر استخدام وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان راجع به مهارتهای لازم برای دریافت فرصت های شغلی نیز نکات ارزشمندی را یادآور شدند. ایشان همچنین نکات مهم و کلیدی در حین سی وی نویسی باید مراعات گردد را بیان کرد و نیز گفت از چه چیزهایی در سی وی نویسی باید خودداری نمود.
در ضمن ایشان را جع به کاور لیتر توضیح داد . در حین ارائه سمینار یک نمونه سی وی را نیز برای شرکت کنندگان نمایش داد و در ختم برنامه به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.
افراد شرکت کننده در سمینار آموزشی سی وی نویسی به طور صددرصد از برگزاری چنین برنامه های کاربردی و مهارتی استقبال کردند و خواهان برگزاری دوره های آموزشی بیشتر بودند.

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص