کانکور عمومی بهاری ۱۴۰۳

🔹بیست و پنجمین کانکور پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) برگزار شد

🔸امتحان کانکور عمومی سمستر بهاری ۱۴۰۳ پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) با حضور هیأت ناظرین وزارت تحصیلات عالی و لوی ریاست نظارت، تعقیب و پیگیری فرامین، امروز چهارشنبه ٩ حوت ١۴٠٢، با استقبال پرشور بیش از ۵۰۰ تن از متقاضیان مقاطع لیسانس و ماستری برگزار گردید.

🔸برنامه با تلاوت آیات کلام وحی توسط یکی از متقاضیان آغاز و با بیانات دکتر عبدالکریم اسکندری، معاون علمی پوهنتون ادامه یافت.
دکتر اسکندری ضمن عرض خیر مقدم از حضور هیأت محترم ناظرین وزارت تحصیلات عالی و لوی ریاست نظارت، تعقیب و پیگیری فرامین و خوش‌آمدگویی به متقاضیان کانکور بهاری ۱۴۰۳ پوهنتون خاتم‌النبیین(ص)، به بیان اهمیت علم و نقش آن در زندگی بشر پرداخت. وی اظهار داشت که این پوهنتون با همت فقیه فرزانه کشور اکادمیسین مرحوم حضرت آیت‌الله العظمی محسنی(ره) تاسیس شد و با تلاش دانشمند فرهیخته کشور جناب دکتر سید عبدالقیوم سجادی و همکاری جمعی از اندیشمندان جایگاه یکی از برترین پوهنتون‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

دکتر اسکندری علاوه کرد که این مرکز علمی با شعار تعهد و تخصص مجدانه در صدد ارایه خدمات علمی با کیفیت به جامعه علمی کشور است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد.

🔸منیب‌الرحمن جهیر به نمایندگی از هیأت ناظر وزارت تحصیلات عالی به ایراد سخن پرداخت، اظهار داشت که وزارت تحصیلات عالی افغانستان در تلاش ارتقای کیفی خدمات علمی در پوهنتون‌های کشور است و در این راستا ریاست‌های نظارت و ارزیابی، تفتیش داخلی و تضمین کیفیت و اعتباردهی به‌صورت مداوم از پوهنتون‌ها نظارت به‌عمل می‌آورند.
وی تاکید کرد که برای اینکه در کتاب اساس متقاضیان کانکور مشکلی به وجود نیاید، در تکمیل حاضری کانکور از سوی متقاضیان دقت لازم صورت گیرد.

🔸استاد روح‌الله صادقی، معاون امور محصلان پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) ضمن تاکید بر دقت انتخاب رشته تحصیلی توسط متقاضیان و اهمیت آن در زندگی فردی، به توضیح اصول و قواعد کانکور پرداخت.

🔸این امتحان با نظارت هیأت محترم ناظرین به پایان رسید.
پوهنتون خاتم‌النبیین(ص) ضمن ابراز امتنان از حسن سلوک و دقت عمل هیأت محترم ناظرین و حضور همکاران محترم تلویزیون تمدن که همواره زحمت پوشش خبری برنامه‌ها پوهنتون را متقبل می‌شوند، مزید توفیقات متقاضیان محترم کانکور بهاری ۱۴۰۳ را از خداوند دانا و توانا استدعا می‌نماید.

 

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط

دانشگاه خاتم النبیین (ص)