جلسه هم‌اندیشی مسئولین پوهنتون‌ خاتم‌‌النبیین(ص) با کارفرمایان

🔹جلسه هم‌اندیشی مسئولین پوهنتون‌ خاتم‌‌النبیین(ص) با کارفرمایان برگزار شد.

🔸این جلسه در راستای تطبیق برنامه‌های عملیاتی معاونت امور محصلان و آمریت روابط عمومی و امور بین‌الملل پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص) و به‌منظور استفاده از نظریات کارفرمایان با حضور ادارات دولتی و خصوصی؛ دانشگاه‌ها، شفاخانه‌ها و شرکت‌‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی، روز پنجشنبه ٢۵ عقرب ١۴٠٢ با گردانندگی محمد رضا سیرت، رئیس دفتر پوهنتون و قرائت استاد محمد جواد محدثی، رئیس دانشکده علوم سیاسی، در سالن‌ اجتماعات آکادمیسین حضرت آیت‌الله‌العظمی محسنی (ره)، پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص)، برگزار گردید.

🔸در ابتدا جناب دکتر سید عبدالقیوم سجادی، رئیس پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص)، ضمن خیرمقدم به مهمانان برنامه، در سخنانی، اهمیت تعامل و ارتباط هرچه بیشتر کارفرمایان و دانشگاه‌ها و مراکز علمی را یادآور شد و ارتباط مؤثر ادارات و شرکت‌ها را با دانشگاه‌ها‌ در راستای افزایش بهره‌وری در صنایع و استفاده از دانش و تخصص اساتید دانشگاه‌ها‌ را در بخش صنعت مورد تأکید قرار داد.

🔸دکتر سجادی هم‌چنین بر ضرورت باز‌نگری کریکولم‌های درسی و کاربردی‌سازی آموزش و تحصیلات در کشور تاکید نموده، با اشاره به عزم جدی پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص) بر آمادگی همکاری مشورتی، علمی و فنی با ادارات دولتی و خصوصی، سازمان‌ها و شرکت‌های مخلتف، تاکید نمودند.

🔸دکتر سجادی یادآورد شد که پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص)‌، ضمن تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد، بعنوان پشتوانه علمی بخش صنعت آمادگی دارد تا در راستای رفع نیازهای بخش صنعت برنامه‌ریزی و اقدام نماید.

🔸در ادامه، مدیران و نمایندگان ادارات، دانشگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی و همچنین سایر مسئولان و اعضای حاضر در جلسه از برگزاری چنین برنامه ابتکاری دانشگاه‌خاتم‌النبیین(ص) سپاسگزاری و قدردانی نموده، به بیان نظریات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

🔸مهمانان برنامه، تداوم منظم این جلسات را با هدف تقویت اثرگذاری و ایجاد ارتباط مفید و موثر میان ادارات، دانشگاه‌ها‌ و شرکت‌ها تاکید نمودند. استفاده از ظرفیت‌ اساتید و تحقیقات کاربردی و سپری نمودن دوره‌های کارآموزی دانشجویان از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

🔸سپس، دکتر عبدالکریم اسکندری، معاون علمی پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص)، ضمن جمع‌بندی جلسه، بر همکاری و تعامل اثربخش ادارات دولتی و خصوصی و شرکت‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی با دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد که این نشست نقطه عطفی در عرصه ارتباط صنعت و دانشگاه را شکل دهد.

🔸در پایان این جلسه، از میان تمام شفاخانه‌های طرف قرار داد پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص)، پنج شفاخانه بر اساس ارزیابی عملکرد و ارائه خدمات مفید و موثر شان در راستای آموزش عملی دانشجویان از جانب مسئولین دانشگاه خاتم‌‌النبیین(ص) و مهمانان برنامه، تقدیر شد.

🔸پوهنتون خاتم‌‌النبیین(ص) از حضور گرم و صمیمانه‌ی مهمانان گرامی، سپاسگزاری ویژه می‌نماید.

 

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط

دانشگاه خاتم النبیین (ص)