جلسه هم‌اندیشی رئیس دانشگاه با اساتید هیات علمی

جلسه هم‌اندیشی رئیس دانشگاه با اساتید هیات علمی

جلسه هم‌اندیشی رئیس دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) با استادان هیات علمی دانشگاه روز یکشنبه ١٩ سنبله ١۴٠٢، با میزبانی دفتر ریاست و هماهنگی آمریت روابط عمومی و امور بین‌الملل در سالن اجتماعات آکادمسین حضرت آیت‌الله‌العظمی محسنی(ره) برگزار شد.

این جلسه با قرائت آیات کلام وحی آغاز و اجندای مورد بحث توسط رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر سید عبدالقیوم سجادی مطرح گردید. دکتر سجادی ضمن ابراز قدردانی از حضور اساتید در جلسه، بر اهتمام جدی مسئولین کلیه بخش‌ها اعم از روسای دانشکده‌ها و آمرین دیپارتمنت‌ها و اجرای به‌موقع امور به‌منظور ارائه خدمات علمی و آموزشی با کیفیت به جامعه علمی افغانستان، دانشجویان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) تاکید کرد. بیان اهمیت تلاش همگانی، همدلی و همکاری مشترک میان بخش‌های مختلف موضوع دیگری از صحبت‌های رئیس محترم دانشگاه بود.
جناب آقای دکتر اسکندری معاون علمی دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به‌مناسبت بازگشت رئیس محترم دانشگاه از سفر زیارتی و معنوی عتبات عالیات، نکاتی را پیرامون بهبود وضعیت همکاری متقابل دانشگاه و استاد پیشنهاد نمود.
داکتر سیف‌الله نیازی نیز ضمن برشمردن برخی از مشکلات موجود که استادان با آن مواجه هستند، پیشنهاد نمود رهبری دانشگاه جهت رفع آن همکاری فرماید.
با توجه به آنچه از سوی معاون محترم علمی و نماینده استادان مطرح شد، رئیس دانشگاه آقایان دکتر اسکندری معاون علمی، استاد علی‌شاه حسنی معاون اداری مالی و استاد عبدالبصیر نبی‌زاده رئیس تضمین کیفیت و پلان دانشگاه را توظیف نمود تا در مورد مشکلات موجود وراه‌های حل آن بررسی، همفکری و مشورت نمایند که نتیجه آن در جلسات رهبری دانشگاه مورد بحث قرار گیرد. ارائه طرح امتیازات پژوهشی استادان را نیز رئیس دانشگاه به عهده رئیس تحقیقات واگذار نمود.
علاوه‌بر این، رئیس دانشگاه از معاونین علمی و اداری مالی و رئیس تضمین کیفیت و پلان دانشگاه خواست که جهت بهبود وضعیت امور مربوط بخ دانشجویان با معاون محترم امور محصلان دانشگاه مشورت و طرح مشخص ارائه نمایند.
در پایان برنامه، رئیس دانشگاه از مسئولین و اساتید خواست در خصوص تطبیق رهنمودهای وزارت تحصیلات‌عالی و به‌کارگیری بیشتر از پیش آن در انجام امور همت گمارند.

 

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط

دانشگاه خاتم النبیین (ص)