ورکشاپ آموزشی «کمک های اولیه»

🔹دانشگاه خاتم‌‌النبیین(ص) با همکاری دانشگاه گوهر شاد ورکشاپ آموزشی «کمک های اولیه» را برگزار کرد

این ورکشاپ آموزشی در راستای تطبیق مفاد تفاهم‌‌نامه همکاری‌های دوجانبه میان دانشگاه خاتم‌‌النبیین(ص) و دانشگاه گوهرشاد، روز سه‌شنبه ٩ عقرب ١۴٠٢، با حضور گرم اساتید، کارمندان و دانشجویان پوهنتون گوهرشاد در سالن کنفرانس آن پوهنتون برگزار شد.

🔸این ورکشاپ توسط معاونت امور محصلان و آمریت روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه خاتم‌‌النبیین(ص) با همکاری معاونت اداری_مالی و دانشکده مدیریت دانشگاه گوهر شاد با هدف اهمیت آموزش‌های کمک‌های اولیه و مهارت‌های امدادی فردی در قالب یک دوره آموزشی فشرده، طراحی شده بود، برای علاقه‌مندان دانشگاه گوهر شاد، برگزار گردید.

🔸در ابتدا دکتر محمدعلی اخلاصی، رئیس پوهنتون گوهرشاد ضمن خوش آمدگویی از مهمانان برنامه، از برگزارکنندگان ورکشاپ تشکر و سپاسگزاری نموده، افزود: با توجه به شرایط موجود، برگزاری چنین ورکشاپ‌های آموزشی و کاربردی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم و خانواده‌ها، فوق‌العاده مهم و ضروری می‌باشد.

🔸در ادامه تیم آموزشی کمک‌های اولیه دانشگاه خاتم‌النبیین(ص)، مباحثی را شامل ارزیابی و انتقال مصدوم، احیاء بیمار و زخم‌ها، مایعات درمانی، ارزیابی آسیب‌های احتمالی، شاخص‌های شدت سوختگی و رسیدگی به عواملی همچون وسعت و شدت سوختگی را برای شرکت‌کنندگان به تفصیل بیان نمودند

🔸ارائه دهندگان؛ اصول و اهداف امداد و کمک‌های اولیه در حوادث طبیعی، حمایت‌های روانی، اقدامات حین، قبل و بعد از حادثه و نیز دیگر موارد ضروری را بصورت تیوری و عملی، ارائه و اجرا نمودند.

🔸در ختم ورکشاب، تیم آموزشی کمک‌های اولیه دانشگاه خاتم‌‌النبیین(ص) از جانب مسئولین و هیأت رهبری دانشگاه گوهرشاد تقدیر شد.

🔸دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) از میزبانی صمیمانه و همکاری‌های همه‌جانبه‌ی دانشگاه گوهر شاد ابراز قدردانی و امتنان می‌نماید.

 

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط

دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص