جلسه‌ی مشورتی با مدیران تدریسی دایر شد

این جلسه با میزبانی معاونت علمی و معاونت امور محصلان و اشتراک مدیران تدریسی رشته‌ها سه‌شنبه 26 ثور 1402 دایر گردید. در این جلسه‌، دکتر عبدالکریم اسکندری معاون علمی بر اجرای به‌موقع تمام‌ برنامه‌های رشته‌ها تاکید کرد و از مدیران تدریسی خواست که تمام اسناد و برنامه‌های مورد نیاز در طول سمستر به‌موقع اجرا شده در صورت عدم اجرا و ظهور مشکل به مقام مافوق موضوع گزارش داده شود.

آقای اسکندری در ادامه از مدیران تدریسی خواست که برای نظم‌بخشی بهتر امور، تمام برنامه‌ها تا حد امکان برای یک هفته برنامه‌ریزی شده روزانه تطبیق گردد و در پایان ماه گزارش اجرای کار همراه با اسناد مورد نیاز پس از تایید مقام مافوق به معاونت علمی ارسال گردد. آقای اسکندری با تاکید اظهار داشت که در صورت عدم رعایت این نکته، مسؤولیت متوجه کارمندان خواهد بود.

آقای روح الله صادقی، معاون امور محصلان بر اجرای به‌موقع فعالیت‌ها مطابق لوایح وظایف و پلان تاکید کرده اظهار داشت که در صورت مواجه شدن با کار خارج از پلان، کار مطابق لایحه و پلان در اولویت قرار دارد. وی افزود رعایت رویه‌ی نیک و مسؤولانه با مراجعه کنندگان یکی از نکته‌های مهم است که کارمندان در هیچ شرایط نباید فروگذار شود.

آقای صادقی در بخش دیگر از سخنانش اجرای درست فعالیت‌ها را به رعایت مقررات و نظام‌نامه‌ی آموزشی پیوند داده افزود در صورت مواجه شدن با مواردی که مخالفت با مقررات آموزشی و نظام‌نامه قرار دارد، موضوع را با مقام مافوق در میان بگذارد تا در روند تکمیل اسناد نواقص و مشکل قانونی رونما نگردد.

کدگزارش: 163-26-02-1402

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط

دانشگاه خاتم النبیین (ص)