تفاهم‌نامه مشترک همکاری دانشگاه‌های خاتم‌النبیین (ص) و غرجستان امضاء شد.

تفاهم‌نامه مشترک همکاری دانشگاه‌های خاتم‌النبیین(ص) و غرجستان امضاء شد.

جلسه‌ی امضای تفاهم‌نامه مشترک با حضور داشت ریاست، معاونین دانشگاه خاتم‌النبیین(ص)، ریاست محترم دانشگاه غرجستان و هیأت همراه شان برگزار شد.

دکترمحمد وحید بینش رئیس دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) حضور ریاست محترم دانشگاه غرجستان و هیأت همراه شان را خیر مقدم گفته و از همکاری های هر دو نهاد در قبال همدیگر به نیکی یاد نمود و اشاره نمود با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین، زمینه همکاری‌های بیشتر برای هر دو دانشگاه ایجاد خواهد. دکتر ناصر علی رحمانی رئیس دانشگاه غرجستان ضمن تشکری از فراهم نمودن زمینه جلسه‌، هیأت همراه شان‌را برای رئیس و معاونین دانشگاه خاتم‌النببین(ص) معرفی نمود و از همکاری‌های قبلی دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) با دانشگاه غرجستان یاد آوری نمود و افزود، این دو نهاد در تلاش اند بهترین خدمات را برای شایقان علم و دانش ارائه نمایند و بعد از عقد این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک هر دو نهاد بیشتر خواهد شد.

دکتر علی احمد مکارم ناصری بختیاری معاون علمی-تدریسی دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) ضمن خوش آمد گوئی هیأت محترم رهبری دانشگاه غرجستان، به مشترکات هر دو نهاد اشاره نمود و دانشگاه غرجستان را یکی از دانشگاه‌های نیک نام در عرصه‌ی تحصیلات عالی خصوصی خواند. به گفته دکتر مکارم، پتنسیال همکاری‌هایی که در این دو نهاد وجود دارد، در آینده‌ی نزدیک شاهد برگزاری جلسات، برنامه‌های علمی و تحقیقی و اجرائی شدن اهداف و مواد این تفاهم‌نامه خواهیم بود.

این تفاهم‌نامه توسط رٶسای محترم دو دانشگاه در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ به‌منظور راه اندازی تحقیقات علمی، برگزاری کنفراس‌ها، سمینارها و برنامه‌های آموزشی مشترک، توسعه ارتباطات علمی اساتید و دانشجویان هر دو نهاد و بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات یک‌دیگر، در دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) به امضا رسید.

هادی عزیزی

افزودن یک نظر

*Please complete all fields correctly

خبرهای مرتبط


دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) | نماد تعهد و تخصص